- Категорії:
- Просування в Instagram ,
- Просування в Tik-Tok ,
- Просування в Youtube ,
- Реклама у блогерів
![Як монетизувати Youtube? | Як заробляти на Youtube?](/_astro/cda1b9f0-1728-4025-b797-527180433966_1HFkBr.avif)
Як заробляти на YouTube: монетизація
Умова: 1000 підписок і 4000 годин перегляду загальнодоступних відео за останні 12 місяців або 1000 підписок та 10 мільйонів годин перегляду загальнодоступних відео YouTube Shorts за останні 90 днів
![Ціна реклама у блогерів Instagram](/_astro/0645844c-7488-4709-99b4-66e9bee999e3_Z1cKsgv.avif)
Скільки коштує реклама у українських блогерів Instagram?
Прайс на сторіс у мікроблогера 10-100 тис. фоловерів може коштувати 10/50$, а вартість посту - 40/100$. Фотопост у блогерів-мільйонників коштує від 1000 $, а відео - вже від 2000 $+.
![ТЗ для instagram блогера](/_astro/94ea165c-0427-4cb4-b167-ab6add1c4b58_Zxe553.avif)
Як написати технічне завдання (ТЗ) для блогера? Шаблон та приклад
Ось кілька кроків, які можуть допомогти в написанні ТЗ для блогера: Визначити мету блогу: в ТЗ потрібно описати мету та основну ідею реклами.Описати аудиторію: важливо визначити свою цільову аудиторію, щоб знати, кому буде цікавий ваш контент.
![Як блогери заробляють гроші?](/_astro/7971dfe1-cb70-42cb-bfcb-3f9fa66b1a0f_1GBgY1.avif)
Як блогери заробляють гроші?
Більшість блогерів отримують дохід за допомогою певної комбінації наступного: показ оголошень, афілійований маркетинг, спонсорство продуктів, послуги, членства/підписки
![Що таке реклама по бартеру?](/_astro/c127a859-2365-44c7-87f5-2a49821805a4_1NpizV.avif)
Що таке реклама по бартеру? Чи можна просуватись без бюджету?
Бартер – це форма обміну товару чи послуги на товар чи послугу без використання грошей. У такому обміні предмети мають бути приблизно рівноцінними. У рекламі широко використовується співпраця з бартеру.
![Просування продукту через блогерів](/_astro/d2c27946-856a-47da-9188-5e1485cc2234_Z66t4T.avif)
Просування продукту через блогерів (як просувати продукт через блогерів?)
Однією з головних переваг співпраці з блогерами є можливість донести ваше повідомлення до широкої та зацікавленої аудиторії. Блогери мають свою унікальну нішу та читацьку базу, яка підписана на їх контент і довіряє їм.
![Нативна реклама у блогерів](/_astro/60f0f3a2-065e-4c49-b2d7-f0e0d166f450_2m6iJL.avif)
Нативна реклама у блогерів. Приклади, формати, плюси і мінуси
Кілька причин, чому використовується нативна реклама: покращення досвіду користувача, збільшення взаємодії, підвищення ефективності рекламної кампанії, побудова довгострокових відносин
![Які є види реклами у блогерів?](/_astro/229f8003-3012-49d2-bdcc-fb5adb80ac16_Z27BoKy.avif)
Види реклами у блогерів
У блогерів у соціальних мережах є різні способи реклами, ось декілька типових видів: спонсоровані пости, розпакування товарів, огляди продуктів, конкурси чи спільні акції, афіліат-маркетинг та інші.
![Інфлюенсер (впливова особистість)](/_astro/43be5269-d969-4484-baf9-4134f35e45a1_Z1A5RNk.avif)
Хто такий інфлюенсер? Навіщо він потрібен бізнесу?
Використовуючи свій авторитет і популярність, харизму - інфлюенсери можуть рекламувати продукти, послуги або бренди, допомагаючи збільшити їх видимість та привернути нових клієнтів. Це ефективний маркетинговий інструмент, що дозволяє осягнути цільову аудиторію та збільшити лояльність до бренду.