Як монетизувати Youtube? | Як заробляти на Youtube?

Як заробляти на YouTube: монетизація

Умова: 1000 підписок і 4000 годин перегляду загальнодоступних відео за останні 12 місяців або 1000 підписок та 10 мільйонів годин перегляду загальнодоступних відео YouTube Shorts за останні 90 днів

Ціна реклама у блогерів Instagram

Скільки коштує реклама у українських блогерів Instagram?

Прайс на сторіс у мікроблогера 10-100 тис. фоловерів може коштувати 10/50$, а вартість посту - 40/100$. Фотопост у блогерів-мільйонників коштує від 1000 $, а відео - вже від 2000 $+.

ТЗ для instagram блогера

Як написати технічне завдання (ТЗ) для блогера? Шаблон та приклад

Ось кілька кроків, які можуть допомогти в написанні ТЗ для блогера: Визначити мету блогу: в ТЗ потрібно описати мету та основну ідею реклами.Описати аудиторію: важливо визначити свою цільову аудиторію, щоб знати, кому буде цікавий ваш контент.

Як блогери заробляють гроші?

Як блогери заробляють гроші?

Більшість блогерів отримують дохід за допомогою певної комбінації наступного: показ оголошень, афілійований маркетинг, спонсорство продуктів, послуги, членства/підписки

Що таке реклама по бартеру?

Що таке реклама по бартеру? Чи можна просуватись без бюджету? 

Бартер – це форма обміну товару чи послуги на товар чи послугу без використання грошей. У такому обміні предмети мають бути приблизно рівноцінними. У рекламі широко використовується співпраця з бартеру.

Просування продукту через блогерів

Просування продукту через блогерів (як просувати продукт через блогерів?)

Однією з головних переваг співпраці з блогерами є можливість донести ваше повідомлення до широкої та зацікавленої аудиторії. Блогери мають свою унікальну нішу та читацьку базу, яка підписана на їх контент і довіряє їм.

Нативна реклама у блогерів

Нативна реклама у блогерів. Приклади, формати, плюси і мінуси

Кілька причин, чому використовується нативна реклама: покращення досвіду користувача, збільшення взаємодії, підвищення ефективності рекламної кампанії, побудова довгострокових відносин

Які є види реклами у блогерів?

Види реклами у блогерів

У блогерів у соціальних мережах є різні способи реклами, ось декілька типових видів: спонсоровані пости, розпакування товарів, огляди продуктів, конкурси чи спільні акції, афіліат-маркетинг та інші.

Інфлюенсер (впливова особистість)

Хто такий інфлюенсер? Навіщо він потрібен бізнесу?

Використовуючи свій авторитет і популярність, харизму - інфлюенсери можуть рекламувати продукти, послуги або бренди, допомагаючи збільшити їх видимість та привернути нових клієнтів. Це ефективний маркетинговий інструмент, що дозволяє осягнути цільову аудиторію та збільшити лояльність до бренду.

Підписатися - Ми не відправляємо спам і ви можете відписатися будь-якої миті
- Контент оновлюється приблизно 1-2 рази на тиждень