https://brandname-images.s3.eu-central-1.amazonaws.com/Snimok_ekrana_2023_03_22_v_03_17_54_538a46a6ab.png?updated_at=2023-03-22T01:19:06.265Z

Калькулятор реклами в Тік Ток

Калькулятор реклами Тік Ток дозволяє розрахувати приблизний прибуток від вашого облікового запису в TikTok, якщо ви вважаєте себе інфлюенсером на основі вашої активності та кількості підписників.

Розрахувати дохід Instagram

Калькулятор Інстаграм реклами

За допомогою калькулятора доходу Instagram ви дізнаєтесь скільки приблизно заробляють Instagram інфлюєнсери на рекламі. Даний калькулятор відображає числа для України на 2023 рік.

ТЗ для instagram блогера

Як написати технічне завдання (ТЗ) для блогера? Шаблон та приклад

Ось кілька кроків, які можуть допомогти в написанні ТЗ для блогера: Визначити мету блогу: в ТЗ потрібно описати мету та основну ідею реклами.Описати аудиторію: важливо визначити свою цільову аудиторію, щоб знати, кому буде цікавий ваш контент.

Як блогери заробляють гроші?

Як блогери заробляють гроші?

Більшість блогерів отримують дохід за допомогою певної комбінації наступного: показ оголошень, афілійований маркетинг, спонсорство продуктів, послуги, членства/підписки

Як визначити цільову аудиторію в інстаграмі?

Як визначити цільову аудиторію в інстаграмі?

На відміну від загального опису, портрет ЦА завжди конкретний: із точним віком, професією, доходом та захопленнями. Для опрацювання продукту або запуску реклами складати його не обов'язково, але він може бути корисним, щоб краще уявити клієнта.

Що таке реклама по бартеру?

Що таке реклама по бартеру? Чи можна просуватись без бюджету? 

Бартер – це форма обміну товару чи послуги на товар чи послугу без використання грошей. У такому обміні предмети мають бути приблизно рівноцінними. У рекламі широко використовується співпраця з бартеру.

Просування продукту через блогерів

Просування продукту через блогерів (як просувати продукт через блогерів?)

Однією з головних переваг співпраці з блогерами є можливість донести ваше повідомлення до широкої та зацікавленої аудиторії. Блогери мають свою унікальну нішу та читацьку базу, яка підписана на їх контент і довіряє їм.

Нативна реклама у блогерів

Нативна реклама у блогерів. Приклади, формати, плюси і мінуси

Кілька причин, чому використовується нативна реклама: покращення досвіду користувача, збільшення взаємодії, підвищення ефективності рекламної кампанії, побудова довгострокових відносин

Які є види реклами у блогерів?

Види реклами у блогерів

У блогерів у соціальних мережах є різні способи реклами, ось декілька типових видів: спонсоровані пости, розпакування товарів, огляди продуктів, конкурси чи спільні акції, афіліат-маркетинг та інші.

Інфлюенсер (впливова особистість)

Хто такий інфлюенсер? Навіщо він потрібен бізнесу?

Використовуючи свій авторитет і популярність, харизму - інфлюенсери можуть рекламувати продукти, послуги або бренди, допомагаючи збільшити їх видимість та привернути нових клієнтів. Це ефективний маркетинговий інструмент, що дозволяє осягнути цільову аудиторію та збільшити лояльність до бренду.

Підписатися - Ми не відправляємо спам і ви можете відписатися будь-якої миті
- Контент оновлюється приблизно 1-2 рази на тиждень