Скільки коштує реклама у українських блогерів Instagram?

Ціна реклама у блогерів Instagram
Зміст:
    Зміст:

Сьогодні існує п'ять типів блогерів:

  • Нано: 1000–10 000 підписників
  • Мікро: 10 000–100 000 підписників
  • Середній рівень: 100 000–500 000 підписників
  • Макро: 500 000–1 мільйон підписників
  • Мега: більше 1 мільйона підписників

Нещодавній звіт Influencer Marketing Hub 2023 показав, що бренди співпрацюють з нано- (39%) і мікро (30%) інфлюенсерами. А з макро-інфлюєнсерами у (19%) і селебріті (12%).

Де знайти блогерів для замовлення реклами в Instagram?

Пошук реклами у блогерів можна здійснювати різними способами:

  • Вручну - шляхом вивчення популярних акаунтів і їх аудиторії.
  • У Google – шляхом аналізу публікацій на кшталт «10 найкращих б'юті-блогерів України» тощо.
  • У популярних соціальних мережах — за допомогою пошуку за хештегами, в обговореннях і публічних постах.
  • На спеціальних сервісах і біржах — за допомогою автоматизованих інструментів пошуку та відбору інфлюенсерів.

Також давайте розглянемо, які варіанти реклами впливових людей в Instagram ви можете використовувати для просування свого бізнесу:

  • пряма реклама (пости в блогах, Stories, Reels) - найпоширеніший формат прямої публікації рекламного матеріалу.
  • інтеграція в контент - нативну рекламу, яку інфлюенсер нібито «випадково» розміщує серед інших своїх публікацій.
  • огляд - матеріал, повністю присвячений детальному ознайомленню з продуктом, його перевагами та якостями, досвідом використання.
  • спецпроект – розпродаж, нова колекція, захід, акція тощо.
  • колаборація – співпраця блогера та бренду, коли перший може ідейно (і не тільки) брати безпосередню участь у створенні та активному просуванні продукту чи послуги.
  • ambassadorship – це реклама, яка з’являється в обліковому записі блогера не один раз, а через регулярні проміжки часу. Фактично інфлюенсер стає обличчям бренду.
  • прямий ефір — живий відеоформат, у якому бренд запрошує блогера як гостя, чи навпаки.
  • конкурс, розіграш/гів — короткостроковий формат реклами, продукт чи послуга компанії виступає як приз.
  • марафон - багатоденний тренінг, під час якого блогер залучає аудиторію до участі та заохочує активних учасників цінними подарунками від спонсора.

Природно, вартість реклами для блогерів в Instagram буде відрізнятися в залежності від обраного формату. Пряма реклама чи інтеграція коштуватиме менше, ніж амбассадорство, співпраця чи детальний огляд.

Тому рекомендуємо відштовхуватися не тільки від ваших цілей, але і від наявного бюджету на просування.

Перевірка блогерів на накрутку: вручну і за допомогою спеціальних сервісів

Ви можете провести перевірку самостійно, не використовуючи сторонні сервіси та програми. Є кілька чітких правил, що підписники або лайки/коментарі накручені:

  • у блогера багато підписників, але кількість лайків становить менше 10% від їх кількості;
  • кількість «лайків» під усіма публікаціями майже однакова. Це означає, що купується фіксований «пакет лайків»;
  • під постами багато лайків, а коментарів практично немає;
  • у списку підписників блогерів багато користувачів зі сторонніми, нерозбірливими ніками, а в багатьох випадках і зовсім без публікацій.

Прайс на рекламу в українських блогерів (Інстаграм) 

Прайс на сторіс у мікроблогера 10-100 тис. фоловерів може коштувати 10/50$, а вартість посту - 40/100$. 

Фотопост у блогерів-мільйонників коштує від 1000 $, а відео - вже від 2000 $+.

Наприклад: це прайс на рекламу у Сімбочки (інстаграм: 200 тис. @simbochkka /@simbochka тікток 2,2 мільйони)

Приклад прайсу блогера

Специфіки рекламованої продукції

Також треба брати до уваги! Багато блогерів відмовляються рекламувати алкоголь, казино та тютюнові вироби. А якщо погоджуються, то вам доведеться заплатити вдвічі дорожче. Наприклад, реклама іграшок в блогера мільйонника може коштувати 1000 $, а цигарок - 4000 - 5000 $.

Influencer Marketing – ефективний інструмент для бренду, але не заміна контент-маркетингу та не чарівна пігулка для просування.

Блогер не дає гарантії результату і також є людський фактор (поганий день, як наприклад) - зробити рекламу не за вашим ТЗ, нашкодити репутації компанії.

❗️Тому важлива підготовка: стратегія з детальним дослідженням статистики і репутації інфлюєнсера, правильне тех.завдання розроблене під кожного блогера окремо. 

10
12
Підписатися - Ми не відправляємо спам і ви можете відписатися будь-якої миті
- Контент оновлюється приблизно 1-2 рази на тиждень