Як написати технічне завдання (ТЗ) для блогера? Шаблон та приклад

ТЗ для instagram блогера
Зміст:
    Зміст:

Як написати технічне завдання для блогера

Технічне завдання (ТЗ) для блогера може мати свої відмінності від звичайних проектів, проте в основному воно повинно містити основні вимоги до процесу створення та ведення блогу. 

Ось кілька кроків, які можуть допомогти в написанні ТЗ для блогера:

  1. Визначити мету блогу: в ТЗ потрібно описати мету та основну ідею реклами.
  2. Описати аудиторію: важливо визначити свою цільову аудиторію, щоб знати, кому буде цікавий ваш контент.
  3. Описати тематику та формат подачі: вказати теми, про які буде йти мова, та формат публікацій (пости, сторіз, відео, Reels тощо)
  4. Посилання на ваші облікові записи в соцмережах, сайт, продукт
  5. Правила вимови бренду чи продукту
  6. Вимоги до візуальної складової – деколи за основу беруть брендбук
  7. Обсяг тексту за потреби. Число позначок/посилань у тексті.
  8. Основні тригери, тези, чіткий меседж для цільової аудиторії. Має бути чітке розуміння вигоди та причини для покупки, і ви повинні спершу їх пояснити самому блогеру.
  9. Терміни та дата виходу реклами, штрафи та неустойки при порушенні умов співробітництва

Ці кроки допоможуть вам створити детальне ТЗ для блогера, яке допоможе вам зорієнтуватися та створити успішний блог.

Шаблон ТЗ для інстаграм блогера 

Наведу з практики приклад, як можуть виглядати ваші ТЗ для реклами у блогерів.

Мета:

Показати новий продукт в літній лінійці бренду

Аудиторія:

18-25 років

Тема, формат:

Косметика, крем і серум. Формат: розпаковка в Reels

Посилання:

@laneige_europe

Видова бренду:

Laneige - ЛанÉж

Візуал:

Зняти відео на природі, повинні бути присутні жовті деталі в одязі

Текст:

Довільний, акценти: нова літня лінійка з вітаміном С; легкенанесення і швидке зволоження шкіри..

Тригери, тези, месседж: 

Не показуйте в пості товари інших брендів; месседж: Крем збагачений підсилювачем тонусу ще й помітно освітлює вашу шкіру ЛИШЕ ЗА 2 ТИЖНІ

Терміни:

Після отримання продукту в вас є 10 днів на публікацію реклами

Пам'ятка для Технічного Завдання по інстаграм сторіс:

  1. Не потрібно надто багато тексту. Перш ніж надсилати текст блогеру, перечитайте його самі вголос.
    * Це допоможе виявити слабкі місця та перевірити, чи встигне блогер прочитати все, що ви написали.

  2. Дрібний текст важко прочитати за 15 секунд, тим більше якщо його багато.

  3. Максимально природно говоритиме мовою цільової аудиторії.

  4.  У тексті через @ вказуємо посилання на профіль, якщо потрібно.

  5. Дублюйте аудіоряд підписами – частина користувачів не включає звук у сторіс.

  6. Робіть текст привабливим, легким для читання – у сторіс не шукають глибокого контенту.

Історії – це насамперед емоції та зворотній зв’язок.

Пам'ятайте, що сторіс – це щоденна реакція блогера на все, що відбувається у його житті. Чим природнішим буде текст і подача, тим більша ймовірність, що реклама «зайде» його аудиторії.

Як перевірити матеріал ТЗ перед відправкою блогеру?

Поставте себе місце підписника та очима цієї ЦА подивіться на контент. Перевірте ТЗ на рекламу, чесно відповідаючи на запитання:

  • Яку емоцію викликає заголовок?

  • Чи не перевантажено текст/відеоряд?

  • Чи реалізовано логіку, для якої створювався контент?

  • Чи є розвиток контенту всередині у міру прочитання/перегляду?

Випишіть відповіді, проаналізуйте та внесіть зміни до рекламного тексту.

Сподіваюсь допомогли. 

Також читайте: Скільки коштує реклама у блогерів?

10
12
Підписатися - Ми не відправляємо спам і ви можете відписатися будь-якої миті
- Контент оновлюється приблизно 1-2 рази на тиждень