- Категорії:
 - Просування в Instagram ,
 - Просування в Tik-Tok ,
 - Просування в Youtube ,
 - Реклама у блогерів
 
            Просування продукту через блогерів (як просувати продукт через блогерів?)
Однією з головних переваг співпраці з блогерами є можливість донести ваше повідомлення до широкої та зацікавленої аудиторії. Блогери мають свою унікальну нішу та читацьку базу, яка підписана на їх контент і довіряє їм.
                  Що таке реклама по бартеру? Чи можна просуватись без бюджету?
Бартер – це форма обміну товару чи послуги на товар чи послугу без використання грошей. У такому обміні предмети мають бути приблизно рівноцінними. У рекламі широко використовується співпраця з бартеру.
                  Просування блогу в ТікТок. Як розкрутити свій аккаунт з 0 без грошей?
Зробіть просту та яскраву аватарку для тікток. Можна своє фото. Заповніть опис профілю в ТікТок, та дайте посилання на сайт/інстаграм. Розкажіть вашій ца, про що буде канал. Наприклад: "ви це бачили в ТікТок, а це Аліекспресс" або "Для фанів DOTA-2".
                  Як визначити цільову аудиторію в інстаграмі?
На відміну від загального опису, портрет ЦА завжди конкретний: із точним віком, професією, доходом та захопленнями. Для опрацювання продукту або запуску реклами складати його не обов'язково, але він може бути корисним, щоб краще уявити клієнта.
                  Як заробити на YouTube у 2023 році: 7 простих стратегій
Згідно з даними WebFX, потенційні ціни на впливовий маркетинг на YouTube такі: 200$ за відео для YouTuber з 10 000 підписників2000$ за відео для YouTuber зі 100 000 підписників20 000$ за відео для YouTuber з 1 000 000 підписників
                  Як блогери заробляють гроші?
Більшість блогерів отримують дохід за допомогою певної комбінації наступного: показ оголошень, афілійований маркетинг, спонсорство продуктів, послуги, членства/підписки
                  Як написати технічне завдання (ТЗ) для блогера? Шаблон та приклад
Ось кілька кроків, які можуть допомогти в написанні ТЗ для блогера: Визначити мету блогу: в ТЗ потрібно описати мету та основну ідею реклами.Описати аудиторію: важливо визначити свою цільову аудиторію, щоб знати, кому буде цікавий ваш контент.