Як визначити цільову аудиторію в інстаграмі?

Як визначити цільову аудиторію в інстаграмі?
Зміст:
    Зміст:

Що таке цільова аудиторія?

Цільова аудиторія (ЦА) - це група потенційних покупців, яким цікавий ваш продукт.

У всіх цих людей є як мінімум одна загальна ознака: стать, вік, сімейний стан, геолокація, професія чи інтереси.

Саме на цільову аудиторію спрямовано рекламні кампанії маркетологів. Всі оффери, тригери та візуальні образи заточуються під конкретну групу людей.

Як визначити цільову аудиторію?

Популярна думка, що опис цільової аудиторії виглядає приблизно так:

  • Чоловіки від 25 до 70 років;
  • одружені;
  • платоспроможні;
  • з автомобілем.

Однак це дуже широка вибірка. Вона не допоможе побудувати грамотне позиціонування та запустити гарну рекламну кампанію. Усередині неї можна виділити десяток інших вужчих груп.

На відміну від загального опису, портрет ЦА завжди конкретний: із точним віком, професією, доходом та захопленнями. Для опрацювання продукту або запуску реклами складати його не обов'язково, але він може бути корисним, щоб краще уявити клієнта.

Якщо у вас кілька різних сегментів аудиторії, то для кожної варто скласти свій портрет.

Для визначення та аналізу ЦА маркетологи використовують не лише досвід та логіку, а й конкретні прийоми:

  • Метод 5W. Потрібно відповісти на запитання: що продаємо, хто, чому, коли і де придбає товар. Детальний опис допоможе скласти портрети аудиторії та визначити ефективну стратегію просування.
  • Метод від зворотного. Чітко позначте, що клієнт отримає після покупки продукту. А потім визначте, що могло його мотивувати та як йому зручно придбати товар.
  • Метод визначення ЦА продукту. Якщо ваш продукт має унікальні характеристики, спробуйте визначити, кому вони могли б бути цікавими.
  • Метод визначення ЦА від ринку. Заснований на вивченні конкурентів, їх продуктів та рекламних кампаній.

Такі алгоритми допомагають вивчити аудиторію максимально докладно, не проґавити потенційних клієнтів, виявити всі сегменти та скласти докладні портрети.

Будь-який аналіз цільової аудиторії та її сегментація завжди питання бюджету. Якщо вам здається, що звичайна реклама вже не така ефективна, а фінанси дозволяють виділити більше грошей на маркетингові дослідження, то можна провести більш глибокий аналіз, дізнатися більше про цільову аудиторію і використовувати це для масштабування бізнесу, підвищення ефективності реклами та збільшення продажів.

10
12
Підписатися - Ми не відправляємо спам і ви можете відписатися будь-якої миті
- Контент оновлюється приблизно 1-2 рази на тиждень