Як заробити в Тік Ток: 15 дієвих способів у 2023 році

Як заробити в Тік Ток
Зміст:
    Зміст:

Цікаво, як заробити на TikTok? 

Ти не один. 

Майже кожен, хто народився до 2005 року, задається тим же питанням. 

Однак заробіток на TikTok настільки ж прибутковий, як і таємничий.

ТікТокери із понад 100 000 підписників, як правило, заробляють від 5000 грн на місяць через Фонд творців TikTok, а ті, у кого є понад мільйон підписників, заробляють від 40.000 грн (або більше) на місяць. 

А деякі «обрані» люди заробляють від 100 000 до 250 000 доларів США за одну публікацію, працюючи з відомими брендами (так, ви правильно прочитали – одна публікація).

Як люди заробляють гроші на TikTok? 

Що ж, є кілька способів — ми розглянемо 15 із них.

Якщо ви хочете прорахувати потенційний заробіток в Тік Ток від реклами, ви можете скористатися Калькулятором реклами Тік Ток

Як заробити на TikTok у 2023 році

Багато з цих тактик можуть бути використані брендами, але інші вимагають від вас зробити TikTok своїм бізнесом. 

Наприклад, будь-який бренд може використовувати рекламу TikTok для залучення трафіку до свого магазину електронної комерції, але вам потрібно буде інвестувати більше часу, присвяченого TikTok, щоб заробити гроші через Фонд творців TikTok або стати амбасадором бренду.

❗️Ви або маєте бізнес, який рекламуєте через TikTok, або ви є бізнесом TikTok.

Без зайвих слів, давайте розглянемо, як заробити гроші на TikTok у 2023 році.

1️⃣ Продавайте товари через TikTok Shopping

TikTok представив TikTok Shopping у 2021 році, щоб дати можливість компаніям продавати товари безпосередньо на платформі — більше не потрібно відправляти трафік на інші соціальні мережі чи сайти, щоб купувати ваші товари. TikTok Shopping додає вкладку «Покупки» у ваш профіль, щоб користувачі могли переглядати продукти з ваших каталогів Shopify.

Не соромтеся. Відмітьте свою продукцію в нових відео. Намагайтеся не переборщувати та не робити кожне відео рекламою, але також пам’ятайте час від часу потрібно тегати магазин в своєму TikTok (якщо ви блогер). Стратегія змінюється від багатьох факторів. 

2️⃣ Стимулюйте продажі за допомогою реклами TikTok (TikTok Ads)

Використовуйте рекламу TikTok, щоб повертати трафік на свій веб-сайт, в магазин електронної комерції чи навіть на вкладку "Покупки" в TikTok. Ви можете розміщувати графічні оголошення у стрічці, рекламуючи свої продукти, або проявити креативність з рекламою TopView (повноекранне захоплення), щоб збільшити кількість підписників на TikTok. І те, і інше допоможе вам заробляти гроші на платформі.

Ви також можете використовувати TikTok як головний ресурс, щоб спонукати користувачів реєструватися у вашому списку розсилки або SMS-кампанії. Ця техніка може допомогти зберегти ваш обліковий запис TikTok менш продажним, але водночас залишатиметься впливовим джерелом доходу.

3️⃣ Беріть участь у партнерських програмах

Щоб заробляти на TikTok, вам не потрібні власні продукти та послуги. Натомість використовуйте афілійований маркетинг, щоб зв’язуватися з іншими товарами та отримувати відсоток від кожного продажу, коли користувач клацає та робить покупку. 

Наприклад:

 - Розмістіть партнерське посилання у своєму профілі, а потім спрямуйте трафік зі своїх звичайних переглядів на посилання.

 - Перенаправляйте трафік на свій обліковий запис Facebook, Twitter або Pinterest, де ви можете ще більше розміщувати партнерські посилання.

 - Вставте коди купонів і URL-адреси в описи відео. Користувачі повинні будуть скопіювати/вставити посилання у свій браузер.

4️⃣ Рекламуйте пісні

Отримуйте гроші за додавання пісень до ваших відео. Майже кожне відео на TikTok має супровідну фонову пісню, під яку автори можуть підспівувати та танцювати, та артисти визнають цю цінність. Якщо у вас достатньо багато читачів і зацікавленість, музиканти платитимуть, щоб ви рекламували їхню музику у своїх піснях.

Вони знають, що якщо ваше відео стає вірусним = їх пісня стає вірусною, а це означає більше завантажень, квитків на концерти та сувенірної продукції.

Якщо ви музикант (або починаючий музикант), ви можете використовувати TikTok для просування власної музики.

5️⃣ Приєднайтеся до фонду творців TikTok

Фонд творців TikTok — це програма TikTok, яка платить користувачам за створення цікавого контенту. Чим більше зацікавленості ваші відео, тим більше вам платить TikTok. TikTok хоче, щоб користувачі залишалися (щоб заробляти гроші на рекламі), і вони платять творцям, які допомагають у цій місії.

Щоб приєднатися до Фонду творців, потрібно мати принаймні 100 тисяч переглядів відео за останні 30 днів. Це все ще відносно нова ідея для TikTok, тому очікуйте, що програма розвиватиметься та змінюватиметься протягом наступних місяців і років.

6️⃣ Публікуйте спонсоровані пости

Бренди платитимуть вам за показ їхніх продуктів і послуг — це називається спонсорованим контентом. Менші бренди все одно будуть платити хороші гроші за роботу з мікроінфлюенсерами, які мають потужну та залучену спільноту, навіть якщо вона (поки що) не дуже велика.

Ви можете писати брендам заздалегідь або чекати, поки вони звернуться до вас. Якщо у вас є понад 100 000 підписників і 100 000 лайків відео за останні 28 днів, ви можете подати заявку на приєднання до TikTok Creator Marketplace, платформи, яка об’єднує високооплачувані бренди з впливовими творцями.

7️⃣ Станьте амбасадором бренду

Амбасадори бренду функціонують подібно до спонсорованого контенту, але вони допомагають у довгостроковій перспективі, а не в одноразовій публікації. Як представник бренду ви, ймовірно, отримаєте 💲винагороду та безкоштовний продукт в обмін на фіксовану кількість відео щотижня чи місяця. Чим кращий ваш вміст, тим приємнішою стає угода про амбасадорство бренду.

Шукайте улюблені бренди. В ідеалі ви можете знайти бренд, який допоможе вам розширити вашу мережу, отримати обладнання (яке вам справді подобається), заробити гроші та розважитися. Більшість компаній мають на своєму веб-сайті ексклюзивні сторінки заявок на отримання статусу амбасадора, тож пошукайте улюблені бренди, щоб дізнатися, чи є у них якісь привабливі програми.

8️⃣ Створіть Patreon

Пропонуйте безкоштовний контент через свій обліковий запис TikTok, але спонукайте своїх підписників підтримати вас на Patreon, щоб розблокувати преміум-контент. 

Це може бути:

  • Бекстейджи

  • Ексклюзивний контент

  • Особистий час з вами

  • Відео привітання

  • Живі чати та відеозустрічі

  • Доступ до закритих чатів

  • Публічна вдячність… тощо

Проявіть творчість. 📹

Коли ви створите лояльних послідовників, вони захочуть підтримати свого улюбленого блогера. 

Однак просто переконайтеся, що ви витратили час, щоб зробити свій вміст Patreon цінним і вартим уваги — ви ж не хочете, щоб хтось пошкодував про свою покупку після реєстрації.

9️⃣ Знайдіть нових клієнтів

ТікТок може стати чудовою платформою для розвитку вашого фрілансерського чи консалтингового бізнесу. Публікуйте цікавий вміст, щоб залучити свою тематичну аудиторію, а потім рекламуйте свої послуги. Підписнику може знадобитися ваша допомога, або онлайн інформація може привести вас до іншого клієнта.

Якщо ви заробляєте на життя створенням веб-сайтів, розмістіть деякі зі своїх проектів у ТікТок. Якщо ви консультант із маркетингу електронною поштою, опублікуйте кілька чудових кампаній, які ви створили.

Маючи достатньо креативності, ви можете створити будь-який бізнес (від сантехніки до бухгалтерії) захоплюючим у TikTok. Вам просто потрібно розкрити свою індивідуальність і трохи повеселитися — ось що таке ТІКТОК.

🔟 Створюйте та продавайте акаунти TikTok

Маєте вміння швидко збирати аудиторію? Заробляйте цим на життя.

Є багато творців і компаній, яким хотілося б почати роботу в ТікТок. Якщо ви зможете швидко набрати підписників, у вас буде список потенційних покупців.

Подумайте про потенційні галузі, які можуть захотіти придбати прибутковий обліковий запис ТікТок. Вам може бути важко продати обліковий запис, зосереджений на GIF-файлах тваринок (а може, й ні), однак обліковий запис, зосереджений на автомобілях, швидше за все, продаватиметься набагато швидше.

Уникайте створення будь-якого з цих облікових записів особистим. Ви не хочете, щоб підписники прив’язувалися до вашого обличчя чи імені.

1️⃣1️⃣ Робота з інфлюенсерами

Вам не потрібна велика кількість підписників, щоб заробляти гроші на ТікТок — ви можете просто використати блогерів, які виконали важку роботу зі створення лояльної аудиторії. Співпрацюйте з впливовими людьми, щоб просувати свій обліковий запис TikTok або спонсорувати ваші продукти.

Просте звернення від потрібної людини може покращити або зруйнувати ваш бізнес. Пам’ятаєте, як Ілон Маск підняв вартість Dogecoin на 600% за один тиждень? Це приклад випадкового маркетингу впливу.

Уявіть, що ви зробили це навмисно.

1️⃣2️⃣ Отримуйте пожертви за допомогою Live Gifting

Під час прямої трансляції в TikTok ваші підписники можуть надсилати вам подарунки (які можна обміняти на готівку). Створюйте чудові прямі трансляції, залучайте велику аудиторію та дивіться, як починають надходити монети.

Однак майте на увазі, що згідно з правилами спільноти TikTok, активне вимагання подарунків є великим забороною. Обмін повинен бути природним і органічним.

Щоб провести трансляцію - Вам потрібно мати понад 1000 підписників і вам має бути 18 або більше років, щоб отримати подарункові бали.

1️⃣3️⃣ Збирайте гроші за допомогою краудфандингу

Люди люблять брати участь у краудфандингових кампаніях — чи то фінансова підтримка вашого проекту на Kickstarter, чи підтримка справи на GoFundMe. Прогнозується, що краудфандинг зросте до 43,48 мільярдів доларів у всьому світі до 2028 року

Середній показник успіху краудфандингових кампаній становить колосальні 22,4%, що непогано, якщо врахувати, що лише 10% стартапів досягають успіху.

Ми рекомендуємо (якщо можливо) запустити кампанію краудфандингу, пов’язану з вмістом вашого облікового запису TikTok.

Дивно, коли профіль любителя котиків намагається зібрати гроші на нову революційну настільну гру на Kickstarter. Проте майже будь-який бренд може зібрати гроші для тих, хто їх потребує. Наприклад, ніхто не буде звинувачувати ваш бренд у спробах зібрати кошти для ЗСУ, навіть якщо ваш обліковий запис зосереджений на автомобілях.

1️⃣4️⃣ Збирайте підказки

Якщо ви не плануєте проектів чи продуктів, попросіть поради. Це чудовий спосіб для вашої аудиторії підтримувати ваш обліковий запис і підвищує лояльність.

Кілька платформ для отримання чайових роблять процес швидким і легким:

- «Монобанк» Банка — це простий і веселий спосіб для вашої аудиторії подякувати. Ви можете використовувати платформу для одноразових пожертв або для постійного членства.

- Tipeee: Tipeee виграє за те, що він найбільш зручний для користувача, а також пропонує достатню кількість функцій. Ви можете створити сторінку, щоб продемонструвати свій профіль, оновити поради, відобразити винагороди та дозволити спільноті залучитися.

1️⃣5️⃣ Проконсультуйтесь щодо бренду

У 2023 році все більше і більше брендів інвестують у TikTok як наступний чудовий соціальний канал для просування своїх продуктів і кампаній. Чому б не витратити їхній бюджет разом із Вами?

Якщо ви вважаєте себе експертом TikTok, ви можете брати на консультацію бізнес: від того, як створити контент, який стане вірусним, до того, з якими типами інфлюенсерів співпрацювати.

Зростання та охоплення будуть основними результатами для клієнтів-консультантів, які занурюють свої пальці у світ TikTok. Будьте їхнім провідником, щоб вони не робили дурних помилок і говорили правильною мовою для аудиторії платформи. 

Поширені запитання про заробіток у TikTok

Ми бачили чимало запитань про те, як заробляти гроші на TikTok в Інтернеті. Нижче ми розглянемо деякі з них.

- Скільки підписників потрібно мати в TikTok, щоб заробляти гроші?

Технічно нуль. Ви можете не мати абсолютно жодних підписників і все одно залучати трафік до свого магазину електронної комерції за допомогою інфлюенсер - маркетингу і реклами TikTok. Однак, якщо ви хочете отримувати гроші безпосередньо від TikTok через їхній фонд творців, вам потрібно мати принаймні 10 000 підписників і 100 000 переглядів відео за останні 30 днів.

- Скільки переглядів вам потрібно в TikTok, щоб заробляти гроші?

Ще одне хороше запитання. Знову ж таки, вам нічого не потрібно, щоб заробляти гроші на платформі, але вам потрібна певна кількість переглядів, щоб брати участь у деяких програмах TikTok і мати доступ до унікальних функцій. Наприклад, вам потрібно мати принаймні 100 000 переглядів відео за останні 30 днів, щоб приєднатися до Фонду творців TikTok.

- Як розраховуються прибутки TikTok Creator Fund?

У своїх інструкціях TikTok зазначається, що немає жорстких правил для розрахунку коштів, які ви заробляєте через їхній фонд творців. Натомість вони натякають на важливість кількості переглядів, їх достовірності та рівня залучення контенту. Це означає, що ваш вміст повинен зупинити прокручування глядачів і мотивувати їх поставити лайк або поділитися відео.

Дякуємо за увагу! Якщо хочете отримувати більше якісного контенту від нас, натисніть кнопку ⬇️

10
12
Підписатися - Ми не відправляємо спам і ви можете відписатися будь-якої миті
- Контент оновлюється приблизно 1-2 рази на тиждень