Скільки коштує реклама в українських Tik Tok блогерів?
•
Один із способів реклами в ТікТок – співпраця з блогерами. Правильно підібраний інфлюенсер перший ключ до успіху рекламної кампанії.
Де знайти ТікТок блогера для співпраці/реклами?
Як обрати ТікТок блогера?
- Вивчіть ЦА (аналіз віку, цінностей, статі, інтересів, популярність контенту, географію тощо)
- Перевірте репутацію (відгуки, контент, коментарі та просто пошукайте в гуглі)
- Підпишіться на блогера - вичікуйте і спостерігайте.
- Дивіться на активність в профілі (пвдписники не завжди важливі - головне актив)
Види та формати співпраці в ТікТок
Наразі у ТікТок можна виділити кілька видів співпраці з інфлюенсерами:
- пряма реклама у відео / відео під трек;
- запуск челенджу по унікальному хештегу;
- дуети з блогерами (якщо піар продукту з товаром)
- відео реакцію на ваш продукт чи анпакінг (розпаковка)
- макет (як і в інстаграм, деколи блогери виставляють просто ваш макет) приклад: реклама фільму Крик 6 з Дженною Ортегою
Ціна на рекламу у ТікТок блогерів
Підписники | Приблизна вартість |
---|---|
до 10 тис. | до 40/50$ |
10.000/100.000 тис. | 80$-500$ |
200 тис. / 1 мільйон | 500$-1000$ |
1 мільйон+ | від 1000$ (деколи звук рекламують і за 6000 грн) |
Підказка від нас: пісні/реакції/розпаковка - краще за все залітають в рекомендації. Аудиторія обожнює емоції - користуйтесь цим!
Висновки
Реклама інфлюєнсерів у Тік Ток дешевша, ніж в інших соціальних мережах. При тому що в ефективності вона майже не програє. Але у разі замовлення, потрібно точно потрапити до ніші та цільової аудиторії.
10
12