Як заробити на YouTube у 2023 році: 7 простих стратегій
Зірки YouTube — це сучасні знаменитості, які зробили себе своїми руками — люди, які заслужили аудиторію, створюючи відеоконтент, спрямований на навчання, розваги, рецензування та були неймовірними в Інтернеті.
Можливо, заробіток на YouTube не є причиною створення каналу, але можливості заробітку стануть приємним бонусом, коли ви усвідомите, скільки їх існує. На щастя, є кілька творчих способів заробити гроші на YouTube.
Ось кілька стратегій як заробити на YouTube:
Приєднайтеся до партнерської програми YouTube
Перший потік доходу, який ви, ймовірно, дослідите, це реклама. Незалежно від того, чи хочете ви заробляти гроші на YouTube, не створюючи відео чи як творець вмісту, приєднання до партнерської програми YouTube і налаштування монетизації є життєво важливим кроком.
Ви повинні погодитися дотримуватися всіх правил монетизації YouTube і жити в країні чи регіоні, де доступна Партнерська програма YouTube. Тоді ви зможете подати заявку на монетизацію, коли досягнете 1000 підписок і 4000 годин перегляду за минулий рік.
Ось як увімкнути монетизацію на YouTube:
Коли це буде зроблено, зверніться до інформаційної панелі та натисніть вкладку Analytics зліва. Звідти вам потрібно буде вибрати «Дохід» на вкладках угорі, а потім прокрутити вниз до діаграми «Приблизний місячний дохід», щоб отримати уявлення про прогнозований дохід від YouTube.
❗Ваш контент може бути виключено з прибутку від реклами, якщо Youtube вважатиме, що він містить:
Вміст сексуального характеру, зокрема часткове оголення та сексуальний гумор
Насильство, включаючи прояви серйозних травм і події, пов’язані з насильницьким екстремізмом
Ненормативна лексика, у тому числі агресивна, ненормативна та вульгарна лексика
Реклама наркотиків і регульованих речовин, зокрема продаж, використання та зловживання ними
Суперечливі або делікатні теми та події, зокрема теми, пов’язані з війною, політичними конфліктами, стихійними лихами та трагедіями, навіть якщо не показано графічні зображення
У цьому немає нічого нового. З 2012 року за допомогою автоматичного процесу YouTube демонетизує контент, який не вважає зручним для рекламодавців.
Тепер творці отримують сповіщення і можуть оскаржити будь-коли, якщо вважають, що відео було помилково виключено з рекламної мережі YouTube.
Реклама може бути звичайним засобом отримання пасивного доходу для творців, але компроміс полягає в тому, що материнська компанія YouTube, Google, отримує приблизно 45% частки доходу від реклами.
Коротше кажучи, користувачі YouTube повинні досліджувати інші джерела доходу, щоб підтримувати своє творче хобі. Нижче ми розповімо, як заробляти гроші на YouTube без AdSense.
Продавати продукти або товари
Є багато продуктів для продажу, які можуть допомогти вам заробляти гроші через ваш канал YouTube. Продаж сувенірної продукції — футболок, чашок для кави, сумок тощо — має свої переваги, окрім прибутку.
Мерч збільшує вашу впливовість, демонструючи ваш онлайн-бренд і особистість в офлайн-світі, і поглиблюють стосунки між вами та вашими шанувальниками, оскільки вони буквально «купуються» на те, що ви робите.Підтримуючи продукт улюбленого блогера. Такі творці, як Олексій Дурнев, продають різноманітні товари в його магазині під брендом Durnev Shop.
Продавати фірмові речі простіше, ніж може здатися на перший погляд. Ви можете замовити доступні дизайни для конкретних продуктів, наприклад футболок, за допомогою сайтів позаштатних спеціалістів.
Ви навіть можете піти далі, виробляючи та продаючи власні унікальні продукти та розвиваючи свій бізнес через свій канал YouTube.
Як YouTuber, який уже заробив аудиторію, ви з самого початку матимете дві переваги, яким позаздрили б інші власники магазинів:
1. Механізм вмісту, який постійно спрямовує трафік до вашого магазину
2. Довіра вашої аудиторії, яку ви заслужили.
Краудфінансуйте свій наступний творчий проект
Коли гроші — це все, що стоїть між ідеєю та її реалізацією, краудфандинг — це хороший спосіб її реалізувати.
Незалежно від того, чи потрібна вам допомога в купівлі кращого обладнання, найму акторів чи покритті інших витрат на виробництво, ви можете звернутися до власної аудиторії та краудфандингової спільноти, якщо ваша ідея достатньо переконлива.
Багато успішних краудфінансованих творчих проектів, як правило, пропонують короткий опис або «трейлер», який захоплює людей, тож подумайте про те, щоб зняти відео, яке пояснює ваш проект або пропонує спробу того, яким він буде.
Серед популярних краудфандингових сайтів із підтвердженою репутацією кампаній YouTubers:
- Kickstarter. Один із найвідоміших краудфандингових сайтів, чудово підходить для фінансування крутих продуктів і творчих проектів. Обов’язково встановіть досяжну ціль щодо фінансування.
- Indiegogo. Альтернатива Kickstarter, яка пропонує більш гнучкі варіанти фінансування.
Нехай ваша аудиторія підтримає вас за допомогою «спонсорства»
Подібно до краудфандингу проекту, ви також можете налаштувати потоки «фінансування від шанувальників (спонсорства-донатів)», щоб отримувати пожертви від вашої аудиторії.
Як творець, ви пропонуєте хороший контент, а ваша аудиторія може бути схильна підтримувати вас на постійній основі.
Серед популярних варіантів фінансування від шанувальників:
- YouTube’s Super Chat. Суперчат – це функція, яка використовується під час прямих трансляцій на YouTube. Це дає вам змогу створювати скарбничку для пожертвувань, щоб ваші глядачі могли робити донати будь-коли та скільки завгодно. Вам потрібно буде налаштувати свій обліковий запис YouTube для розміщення реклами.
Channel memberships. Членство в каналі дозволяє глядачам підтримувати ваш канал за допомогою щомісячних платежів в обмін на бонуси лише для учасників. Подібно до Суперчату, ви повинні бути учасником Партнерської програми YouTube, щоб отримати доступ до цієї функції.
- Patreon. Платформа членства, яка полегшує одержання грошей для творців. Шанувальники можуть підписатися на своїх улюблених авторів всього за один долар на місяць і отримувати ексклюзивні винагороди.
- Tipeee. Ця платформа дозволяє отримувати як одноразові, так і довготривалі пожертви.
- Buy Me A Coffee - дозволяє творцям і артистам приймати пожертви та членські внески від своїх шанувальників. Її називають «альтернативою Patreon №1», у якій понад 300 000 творців. Відмінності полягають у тому, що з «Купи мені каву» легше приймати платежі, існує фіксована комісія в розмірі 5% за всі функції (проти 12% для Patreon), а виплати здійснюються миттєво.
Ліцензуйте свій контент для ЗМІ
Якщо вам трапилося створити вірусне відео, скажімо, кумедний кліп із вашою собакою, ви можете ліцензувати свій вміст в обмін на гроші.
Телевізійні новини, ранкові шоу, онлайн-сайти новин та інші творці можуть звертатися щодо прав на використання ваших відео, якщо вони стають вірусними.
Ви також можете розмістити свої відео на ринку, наприклад у Trusted Media Brands, де потрібним людям буде легше знайти та придбати ваш контент.
Працюйте з брендами як інфлюенсер
Бренди дедалі більше інвестують у впливовий маркетинг і спонсорство, витрачаючи свої зазвичай великі рекламні бюджети на впливових осіб, які вже завоювали лояльність своєї аудиторії.
Це створює величезну можливість для вас як творця, якщо ви можете домовитися про правильні угоди.
Брендан Ґахан, експерт із маркетингу, рекомендує встановити базову фіксовану плату, враховуючи кількість переглядів ваших відео та помноживши її на 0,05–0,15 дол. США за перегляд (це приблизно те, що багато брендів готові платити за перегляди через рекламу на YouTube).
Згідно з даними WebFX, потенційні ціни на впливовий маркетинг на YouTube такі:
- 200$ за відео для YouTuber з 10 000 підписників
- 2000$ за відео для YouTuber зі 100 000 підписників
- 20 000$ за відео для YouTuber з 1 000 000 підписників
Залежно від ваших переваг — демографічних показників вашої аудиторії, якості вмісту та того, наскільки унікальною і прибутковою є ваша ніша — ви можете домовитися про кращу угоду, якщо бренд вам підходить.
Головне, коли ви співпрацюєте з брендом – бути прозорим, не схвалювати те, що вам насправді не подобається або у що ви не вірите, і відверто розповідати своїй аудиторії, чому ви це робите.
Ось лише кілька платформ, на які ви можете додати свій канал, щоб вас відкрили як великі, так і малі бренди:
Crowdtap. Виконуйте невеликі «завдання» зі створення контенту в обмін на гроші та інші винагороди. Немає обмежень щодо кількості підписників, які потрібно приєднати.
- Upfluence. Повномасштабна платформа впливу з базою даних понад 3 мільйони осіб впливу. Клієнти можуть здійснювати пошук через Upfluence, щоб знайти творців за ключовими словами та зв’язатися з ними, щоб створити партнерство.
Деякі платформи пропонують вам безкоштовні продукти (бартер), а інші відомі тим, що мають великі бренди, які готові платити більше.
Cтаньте афілійованим маркетологом
Партнерський маркетинг означає отримання комісії шляхом просування продукту чи послуги іншого бренду. Ви можете стати афілійованим маркетологом для брендів і розміщувати продакт-плейсмент, рекомендації чи інший тип вмісту. Однак ви повинні розкривати партнерські відносини глядачам у своїх відео.
Це особливо добре працює, якщо ви оглядаєте продукти, як частину свого каналу YouTube (розпаковка). Оскільки з боку бренду немає жодного ризику (вони платять лише тоді, коли здійснюють продажі), для початку зазвичай низька планка.
Як можна заробляти гроші на YouTube, не створюючи відео?
Єдиний спосіб заробляти гроші на YouTube без створення відео – це повторно використовувати вміст інших авторів. YouTube має бібліотеку відео, які підпадають під ліцензію Creative Commons. Ця ліцензія дозволяє публікувати чужий контент і заробляти на цьому гроші. Якщо ви знайдете відео з ліцензією CC-BY, ви можете використовувати та адаптувати його на свій смак.