Скільки коштує реклама у українських блогерів Instagram?
Сьогодні існує п'ять типів блогерів:
- Нано: 1000–10 000 підписників
- Мікро: 10 000–100 000 підписників
- Середній рівень: 100 000–500 000 підписників
- Макро: 500 000–1 мільйон підписників
- Мега: більше 1 мільйона підписників
Нещодавній звіт Influencer Marketing Hub 2023 показав, що бренди співпрацюють з нано- (39%) і мікро (30%) інфлюенсерами. А з макро-інфлюєнсерами у (19%) і селебріті (12%).
Де знайти блогерів для замовлення реклами в Instagram?
Пошук реклами у блогерів можна здійснювати різними способами:
- Вручну - шляхом вивчення популярних акаунтів і їх аудиторії.
- У Google – шляхом аналізу публікацій на кшталт «10 найкращих б'юті-блогерів України» тощо.
- У популярних соціальних мережах — за допомогою пошуку за хештегами, в обговореннях і публічних постах.
- На спеціальних сервісах і біржах — за допомогою автоматизованих інструментів пошуку та відбору інфлюенсерів.
Також давайте розглянемо, які варіанти реклами впливових людей в Instagram ви можете використовувати для просування свого бізнесу:
- пряма реклама (пости в блогах, Stories, Reels) - найпоширеніший формат прямої публікації рекламного матеріалу.
- інтеграція в контент - нативну рекламу, яку інфлюенсер нібито «випадково» розміщує серед інших своїх публікацій.
- огляд - матеріал, повністю присвячений детальному ознайомленню з продуктом, його перевагами та якостями, досвідом використання.
- спецпроект – розпродаж, нова колекція, захід, акція тощо.
- колаборація – співпраця блогера та бренду, коли перший може ідейно (і не тільки) брати безпосередню участь у створенні та активному просуванні продукту чи послуги.
- ambassadorship – це реклама, яка з’являється в обліковому записі блогера не один раз, а через регулярні проміжки часу. Фактично інфлюенсер стає обличчям бренду.
- прямий ефір — живий відеоформат, у якому бренд запрошує блогера як гостя, чи навпаки.
- конкурс, розіграш/гів — короткостроковий формат реклами, продукт чи послуга компанії виступає як приз.
- марафон - багатоденний тренінг, під час якого блогер залучає аудиторію до участі та заохочує активних учасників цінними подарунками від спонсора.
Природно, вартість реклами для блогерів в Instagram буде відрізнятися в залежності від обраного формату. Пряма реклама чи інтеграція коштуватиме менше, ніж амбассадорство, співпраця чи детальний огляд.
Тому рекомендуємо відштовхуватися не тільки від ваших цілей, але і від наявного бюджету на просування.
Перевірка блогерів на накрутку: вручну і за допомогою спеціальних сервісів
Ви можете провести перевірку самостійно, не використовуючи сторонні сервіси та програми. Є кілька чітких правил, що підписники або лайки/коментарі накручені:
Прайс на рекламу в українських блогерів (Інстаграм)
Прайс на сторіс у мікроблогера 10-100 тис. фоловерів може коштувати 10/50$, а вартість посту - 40/100$.
Фотопост у блогерів-мільйонників коштує від 1000 $, а відео - вже від 2000 $+.
Наприклад: це прайс на рекламу у Сімбочки (інстаграм: 200 тис. @simbochkka /@simbochka тікток 2,2 мільйони)
Специфіки рекламованої продукції
Також треба брати до уваги! Багато блогерів відмовляються рекламувати алкоголь, казино та тютюнові вироби. А якщо погоджуються, то вам доведеться заплатити вдвічі дорожче. Наприклад, реклама іграшок в блогера мільйонника може коштувати 1000 $, а цигарок - 4000 - 5000 $.
Influencer Marketing – ефективний інструмент для бренду, але не заміна контент-маркетингу та не чарівна пігулка для просування.
Блогер не дає гарантії результату і також є людський фактор (поганий день, як наприклад) - зробити рекламу не за вашим ТЗ, нашкодити репутації компанії.
❗️Тому важлива підготовка: стратегія з детальним дослідженням статистики і репутації інфлюєнсера, правильне тех.завдання розроблене під кожного блогера окремо.